Svært ubehagelig legetime

Refererer også til jente som beskrev (en veldig kjip opplevelse). Og opplevde selv omtrent det samme med at han var uinteressert og nedlatende og hadde bestemt seg for at det ikke var noe galt med meg fra jeg kom inn døra).

Jeg syntes selv det var ubehagelig å snakke om mine sykdommer og syntes velkomsten var svært finendtlig da det allerede startet med at jeg ble fortalt hva jeg skal og ikke skal gjøre og følte nærmest han var fornærmet over at jeg hadde sendt beskjed på nettsiden istedenfor på tlf om at jeg ble 5.min forsinket.
Følte meg mer sett ned på og dømt enn jeg har gjort av et menneske noen gang. Er sjokkert etter timen.
Følte nærmest han lo av meg på innsiden i det jeg prøvde å fortelle om det lange sykdomsbildet og ble fort fortalt hvordan alt sikkert er (psykisk) og somatisk og krever psykolog når han hverken har gjort seg kjent med meg eller sykdommen. Blikkene han ga gjorde virkelig at jeg følte meg dum i det jeg prøvde å forklare meg, og klarte ikke en gang komme halvveis da jeg stoppet meg selv pga jeg så at han hadde laget seg en formening om meg med det samme. Prøvde å være åpen om ubehaget mitt med han men i stedet for å finne løsninger eller gjøre det tryggere for meg, komme med alternativ behandling eller mulige utredelser fikk jeg beskjed om at det ikke er alt leger har kapasitet til å få til så det var nærmest som å fortelle meg at han dessverre ikke kan hjelpe meg like vel og at det virket som jeg var hos han for mer enn bare sykemelding!. Og hva så, Selvfølgelig er jeg det, jeg går jo til lege for å få hjelp og behandling ikke bare få skrevet sykemelding og gi blaffen i at jeg går med daglige smerter og mage/fordøyelsesproblemer! Snakk om å trekke seg vekk fra problemet, bortforklare og være nedlatende og krenkende mot en pasient. I alle fall motsatt av løsningsorientert på alle måter. Jeg følte meg dårlig og snakket ned til etter timen, og bare enda mer fortvilet etter snart et år med smerter og sykemelding som ikke har kommet noen vei.
Tenker meg han ikke er slik mot alle, men virker som han har problemer med unge jenter og ikke tar de på alvor. Anbefaler ikke denne legen i det hele tatt. Værste og mest ubehagelige legetimen noen sinne, enkelt og greit!
Hele legetimen var rett og slett bortkastet og til ingen nytte.