Nedlatende, ignorant

Var min første time etter jeg byttet fastlege, veldig skuffende.
Skulle følge opp svangerskapet, men fikk ikke mye ut av det. Fikk ikke noe informasjon, virket som hun var veldig rutinert og jeg var bare en av flere pasienter.
Hun spurte ikke om forholdene på arbeidsplassen min, noe jeg selv føler er veldig avgjørende her, menn dette var ikke en gang et tema for henne. Synes det var veldig rart der jeg har veldig stressende og hektiske arbeidsdager samt mye løfting. Hun lo nærmest av meg og sa hvis jeg slutter å bære ting og jobbe så tidlig i svangerskapet så kommer jeg til å abortere uansett... Og hvis jeg har taklet stresset så lenge så kan jeg takle det nå også. Blir veldig lei meg og usikker når selv sjefen min mener jeg ikke burde jobbe der mens jeg er gravid, og hun som ikke en gang spurte hva jobben går ut på bare lo av meg.
Første og siste timen hos denne legen, anbefaler ikke. Som flere skrev her, veldig nedlatende og ser ned på, tror hun vet bedre før hun hører problemet og går sikkert utifra at folk bare trenger en sykemelding for å slippe jobb. Ikke greit!!