Er en kvinne på 49 var hos Askim øre- nese hals i dag..
Jeg har opplevd mye men denne timen jeg hadde var inne 20 min var helt (grusom) arogant og grinete lege🤔jeg sier ikke mye er en rolig pas men når legen slår hardt på min tann og jeg reagere mener han at det må jeg tåle på en nedlatende måte og jeg ønsker å minne på at det er en helt normal reaksjon at man trekker seg litt tilbake.. Undersøkelsen i nese er også meget ubehagelig og det er en naturlig reaksjon at man trekker seg litt tilbake i stolen og jeg fikk sikkelig tilsnakk.. Jeg skal aldri tilbake og jeg anbefaler andre til å tenke seg godt om.. Legen hører heller ikke på hva jeg som pas ønsker å si og Dette betaler jeg for Nei Takk!! Lykke til dere andre pas som har time.. Jeg er selv hjelpepleier og er meget glad i mitt yrke og må på hjerte si at jeg aldri behandler min pas på den måten, kommer aldri til å gjøre det!! Vis du som en sps lege- øre nese hals (Askim) tror du får respekt på den måten har du misforstått.. Lykke til dere andre og vet dere hva.. Sett han på plass dere betaler for timen!! Mvh