Overfladisk, Arrogant

Han er et hyggelig menneske, men jeg syntes han gjør en dårlig jobb.Meget vimsete. Blir ikke tatt seriøst om mine plager.
Nav sendte han papirer i November ang. min helse og skulle søke om uføretrygd. snakket med han. Sa han skulle sende papirene med en gang. dette var i November. Det er fortsatt ikke gjort.
ble innlagt på sykehus etter epleptiskt anfall pga. lavt blodsukker hvor jeg besvimte og fikk flere brudd i ryggen. sykehuset sier det kan ta bortimot 1 år før jeg er bra igjen og smertene borte. Skriver ut Paracet til meg..! Sliter også med angst etter uhellet. Får ingen medisiner mot plagene. Heldigvis deler han pasient liste med en MEGET dyktig lege som jeg har vært hos og fått den hjelpen jeg trenger. blandt annet en nedtrappingsplan for de sterke smertestillende jeg har gått på siden 7 nov. hvor vi trapper sakte ned så jeg skal slippe abstinenser. Det virker som han tror jeg er ute etter og ruse meg, Som jeg slettes IKKE er..! Veldig dårlig oppfølging på alt egentlig. Håper jeg får byttet fastlege til hun som han deler liste med. Var der i går og nå føler jeg at jeg får den hjelpen jeg trenger. Petterson ringte meg i kveld og virket grinete fordi han måtte gjøre jobben sin. Styr unna er mitt råd..! (hvis du ikke mener Paracet er løsningen på alt..!