Svært uprofesjonell, styr unna

Jeg valgte å dra til denne klinikken og Kristin i utgangspunktet fordi jeg var veldig interessert i tannregulering på innsiden av tennene, og det var et tilbud hvor man fikk gratis konsultasjon. Dette angrer jeg bittert på nå 2 år senere. Verste tannlegen jeg noen sinne har hatt, frekk og uhøflig, oppleves også som veldig irritert, rett og slett et ubehagelig menneske å være i nærheten av. Omtrent hver gang jeg har vært på behandling har hun kjeftet og akket seg over de ansatte, og spør alltid hvorfor jeg ikke har betalt regningene mine (helt nye regninger hvor forfallsdatoen ikke har gått ut). Må ofte forklare for henne igjen hva vi har blitt enige om. Svært uprofesjonell etter min mening.

Det inntrykket jeg har av Kristin ble bare forsterket etter å ha lest anmeldelsene her, alt som er skrevet av negative omtaler stemmer på en prikk. Hadde det ikke vært for at hun virket som et oppegående menneske første timen hadde jeg aldri i verden valgt å sette på regulering her.

I tillegg opplever jeg ventetiden som helt uakseptabel, og klinikken stengte og flyttet midt under behandlingen. Fikk ikke beskjed om dette. Assistentene opplevde jeg som svært hyggelige og flinke damer, absolutt ingenting å si på de, men Kristin burde ta til seg all mulig kritikk.

Må også legge til at hun aldri forklarer hvorfor hun gjør ting, og måten hun har gjort behandlinger på er veldig røft og lite behagelig. Har også opplevd at behandlinger blir gjort uten at jeg har sagt ja til dette, f. eks airflow til 1000kr. Sluttresultatet ble så som så, har fortsatt limrester jeg ble lovet at skulle fjernes. Disse har jeg valgt å ta bort hos en annen tannlege.