IKKE TA VIKAR!!

Jeg er fornøyd med Nadia som fast lege, men ettersom hu er på 50% så er det vikaren som tar over henne den perioden legen ikke er til stedet.

Vikar, Sabba Khaled står rett og slett ikke bak det henne mener. Første time med henne gikk helt greit. Deretter tilpasset henne ikke seg til behovene jeg som pasient trengte. Der kom henne frem med ¨dårlige¨ begrunnelser for hvorfor henne ikke kunne gi meg det jeg ønsket meg.
BRUKTE sin faglige kompetanse som en liten ¨makt ovenfor meg som pasient under timen.

Har også fått meg til å vente i 25 minutter, selv etter at resepsjonisten ga meg beskjed at om hu skulle være til stedet STRAKS.
Dette begrunner vikaren Khaled at det er flere andre pasienter som venter i 1-2 timer og det er helt normalt i følge henne. Noe som viser at henne ikke tar hensyn for sine pasienter og ikke tilpasser seg til de. En lege må tilrettelegge tiden sin til pasientene og være i god tid til avtalen. Dette er ganske dårlig pasientbehandling.

Lege og en pasient skal komme frem til en enighet sammen, selvom det er legen som undersøker. Behovet ligger hos pasienten. Lege anbefaler, pasienten fullfører.

Jeg anbefaler ikke vikar Sabba Khaled i det hele tatt, får ikke pasienten til å føle seg velkommen.
Garanterer at du går ut fra døra med en diskusjon.