På godt og vondt

Når det kommer til konstruktiv kritikk er tilgjengeligheten og det at hvis han har en dårlig dag så vises det veldig godt, der foten trykker. Ja, han er en veldig kompetent fastlege med sikkert altfor mange pasienter, men tiden hans er ikke viktigere enn tiden til pasientene.

Det går også an å vise litt mer forståelse for at nye like viktige/viktigere problemer fort kan dukke opp i mellomtiden når det tar 2 måneder å få komme inn til en time, og at de problemene ikke nødvendgvis trenger en hastetime, men heller ikke kan vente i 2 nye måneder.

Ellers er Christian en utrolig sympatisk mann som ser meg hver gang jeg møter opp, som ikke en eneste gang i løpet av de 8 årene jeg har hatt han som fastlege har trengt noen påminnelse om hvem jeg er eller hva jeg slet med forrige time. Timene er fyllt med humor og trygghet, for det meste, og jeg kan alltid stole på at hvis jeg har et problem så gjør han alt han kan for å finne problemet og en eventuell løsning.

Så hvis du klarer å leve med veldig lang ventetid, mye forsinkelser og overdrevent kranglete resepsjonister, er lege Christian Berntsen absolutt verd tiden din.