Grusom kald opplevelse

Jeg har gått til Marit noen få ganger pga. celleprøver og div. annen oppfølging (den ene gangen ble verre enn den andre!), og jeg har aldri møtt et så lite imøtekommende, empatisk og lite interessert menneske som jobber i helsevesenet! Hun er utrolig forhåndsdømmende og lite forståelsesfull, og ekstremt lite interessert i deg som pasient, særlig om du har litt ekstra baggasje og ikke er et prakteksemplar av en kvinne på 60 kg og 175 cm høy. Hun er en "oven-fra-og-ned-holdning" og generelt veldig kald. I forkant av at jeg gikk til henne hørte jeg mye bra om denne klinikken, men det viser seg at det er hun andre det alltid er snakk om da. Gikk derfra oppløst i tårer, og det var ikke pga. grunnen jeg gikk der for (og jeg griner ikke lett i slike situasjoner)! Vi var på grensen til melde henne inn til helsetilsynet, så grusomt var det! Men jeg gjorde dessverre ikke noe med det, men når jeg så hvor gode omtaler hun har fått her så måtte jeg bare skrive noe!
Jeg setter aldri mine ben hos henne igjen om hun var den siste gynekologen på denne jord, styr unna!