Lite tillitsvekkende

Er ikke så ofte hos legen og hadde fått beskjed om at jeg var tildelt denne legen da hun overtok etter min forrige fastlege. Det første (og eneste) besøket starter med at jeg må ta initiativet til å håndhilse og hun starter med å si takk for sist (aldri snakket med damen før). Konsultasjonen var grei nok. Neste pasient kom inn og jeg sitter på utenfor og må høre på alt som blir sagt da legen har glemt å lukke døra! Ubehagelig for meg og ikke bra mht personvern. Deretter når jeg sitter for å ta blodprøve får jeg beskjed av assistenten at urinprøven var fin. Jeg sa at jeg ikke hadde levert noen urinprøve og nevnte opplevelsen på gangen og med møtet med legen, og ga uttrykk for at dette var lite tillitsvekkende. Ble kontaktet av legen via Digipost hvor hun kort nevner at hun hadde hørt jeg ikke var fornøyd. Jeg svarte at det stemte og at hun gjerne måtte ta kontakt for å høre hvorfor. Hørte ikke noe tilbake, hvilket jeg ville forvente dersom hun var interessert i meg som klient og egen utvikling. Nok er nok, jeg får nok finne meg en ny fastlege.