Varierende humør. Anbefales ikke.

Opplever at hun sitter vendt mot pc skjermen og skriver mesteparten av tiden, istedenfor å se mot pasienten. Kan virke fastlåst i egne meninger om helse og hører ikke så mye på pasientens ønsker og preferanser. Virker også til tider avvisende og preget av stress og dårlig tid. Ville nok heller gått for en annen fastlege. Kan virke litt overlegen og hun kunne med fordel vært mer respektfull og ikke så "dømmende". Man må selv stå på veldig for å få hjelp, noe som kan være slitsomt i lengden. Legen oppleves å ha et skiftende humør fra gang til gang. Smiler sjeldent. Strukturert. Tar seg noen ganger godt med tid med pasienten, andre ganger ikke såå god tid. Om jeg skal gi et forslag til forbedring må det være at hun kunne vært flinkere til å trygge pasienten og ha en mer behagelig atmosfære i samtalen. Og være flinkere til å vise omsorg om pasienten. Noen ganger føles det som om hun avviser og viser seg lite villig til å lytte til pasienten og se flere sider av en sak. Få til en bedre kommunikasjon. Flink til å følge opp at man har resept på faste medisiner uten at man trenger å be om det. Hun er flink til å stille spørsmål. For noen kan hun nok virke streng og veldig klar på hva hun mener. Kan stille spørsmålstegn ved ting og viser tydelig hvis det er noe hun ikke liker som gjelder pasientens egenomsorg og ivaretakelse av helse og sykdom. Min opplevelse er at hun sier nøyaktig hva hun mener. Kunne med fordel vist litt mer av bedre humør, glede og humor. Virker til å være stresset og litt skeptisk.
Hun virker å være faglig kunnskapsrik. Men det hjelper lite når jeg ikke føler meg komfortabel fordi det har vært svært varierende hvilket humør hun virker å være i. Har ved mange timer opplevdes som streng, irritabel og har kjeftet på pasienten. Kjeft overfor en pasient er ikke greit. Varierer mye om hva hun foretar seg på timene, noen ganger gjør hun mye og andre ganger tar hun lite initiativ for å gjøre noe med ting. Kan virke brå, skarp og direkte, så det kan oppleves ubehagelig. Er ikke så lett å prate med henne om personlige ting, hun oppleves som litt lite forståelsesfull og foreslår ikke så mye man kan gjøre selv hvis man har et problem. Hun vil nok pasientens beste, men hun kunne med fordel vist litt mer vennlighet, ro og respekt overfor pasienten, fremfor å virke streng og formanende. Føles enklere å snakke med henne om enkel, konkret og forbigående sykdom fremfor mer kompliserte ting, da hun ikke alltid viser så mye interesse for å høre om personlige ting. Er derimot lett og greit å få time på legesenteret, og de har god service.