God tannlege - Per - men...

Dårlig service, for ikke å si elendig! Det skyldes ikke min faste tannlege, men arroganse fra legesekretær! Fikk trukket en tann nylig og fikk vondt og hadde hevelse. Spurte om penicelin, men legen som er flink, var ikke der. Så jeg skulle ta kontakt igjen. Ventet med å spørre da, men fikk negativt svar. Ringte et par dager senere, og da skulle de ringe tilbake, men det gjorde de ikke. Ba dem om at tannlegen skulle ringe meg, men det ble heler kke gjort. På lappen fra personen som foretok trekking av tann stod at et var bare å ta kontakt om det var noe!. Så dette kaller jeg elendig service. Men så er det jo ikke penger å tjene på slike telefonsamtaler, så det er jo litt forståelig, men no service!!? Ringte igjen i dag, og da hadde de tydeligvis snakket sammen og da fikk jeg ingen resept på penicellin!. Noe som skulle ordnes når min tannlege kom tilbake, om smertene ikke ga seg. Det var restriksjoner sa sekretæren. Men nå gjør det vondt og det banker, så det er ikke tvil om at det er betennelse! Hadde jeg fått kontakt med selve tannlegen så hadde det ordnet seg, da han er grei. Men de andre tålte ikke at jeg var bestemt og sa det er mine tenner og min kropp, og da ble dem sure. Så slik arroganse er ikke bra! Men de fregner vel med at de fleste ikke stiller krav!?