Tapt seg med årene

Har vært min fastlege i over 10år, og har hatt både gode og dårlige erfaringer med henne. Opplevde i starten at hun lyttet og var meget opptatt av pasientens beste, men dette har dessverre blitt dårligere med årene. Hun virker veldig stresset, og det føles nesten som hun vil få deg ut av kontoret fortest mulig. Har slitt med smerter i flere år, og de siste årene har det blitt såpass mye at jeg har vært innom flere ganger. Tatt flere tester uten å få noe svar, og dette sliter på kroppen både psykisk og fysisk. Det virker som at hver gang jeg er innom så blir hun mindre interessert i å høre, og det føles nesten som om jeg har ikke er verdt tiden hennes lengre. Dette er veldig synd da jeg har vært veldig fornøyd med henne tidligere, men føler meg nå stigmatisert som en hypokonder hver gang jeg er innom dette til tross for at hun kjenner til min tidligere historikk. I tillegg oppleves de som svarer på telefonen og jobber i resepsjonen som sure og irritert.

Det er lett å avfeie denne kommentaren som en utbrudd av en pasient som føler at han ikke får hjelp, men jeg håper dere faktisk forstår at dette er min objektive mening og tar dette til rette.