Anbefales ikke

Jeg hadde ca 4 timer her før jeg fikk byttet lege, hadde vikar tre av gangene. Den ene gangen jeg møtte Dorthe og strakk ut hånda for å hilse på min nye fastlege var svaret at «hun helst ikke tok unødvendig på pasientene sine pga fare for sykdom».

Men alikevel virket hygienen på stedet dårlig på andre områder. Jeg kunne ikke se en fungerende håndspritdispenser på kontoret. Papirrullen til undersøkelsesbenken lå på gulvet slik at når man dro nytt papir opp på benken hadde dette da vært via gulvet. Veldig gamle stoler på venterommet som heller ikke kan vaskes da de har tekstiltrekk. Man kunne ikke betale med kort, måtte betale kontant eller få faktura mot ekstra gebyr. Som betyr at sekretærene går mellom å håndtere kontanter og ta blodprøver med under middels håndhygiene.

Henvisningen som hun skrev på vegne av meg til spesialist var så kort og lite detaljert at den ble avvist. Har også møtt opp til time for så å få beskjed om at legen er syk uten at noen har forsøkt å ringe for å varsle om dette.

Vil ikke anbefale verken legekontoret eller legen videre.