Mitt verste legebesøk noensinne!!!

Dette var en ubehagelig opplevelse, legen var i ekstremt dårlig humør fra første sekund, så ble det bare verre og verre.

Jeg har nettop flyttet, nytt valg av fastlege ble helt tilfeldig. Jeg hadde bestilt en utvidet time siden det var en ny lege og jeg hadde nye komplikasjoner tenkte jeg det var greit med litt extra tid til å forklare hva som hadde skjedd.

Noe av det jeg skulle forklare var vanskelig å snakke om... Men jeg fikk egentlig ikke forklart noen ting, jeg ble avbrutt hele tiden. Jeg måtte til slutt spørre om han ikke trodde meg, noe han bekreftet at han ikke gjorde.

Han leste journalen min feil, han sa at noe av mine problemer kom fra den spesifikke saken... jeg prøver å forklare han at jeg har allerede snakket med ekspertene jeg har blitt henvist til og de stiller seg helt uforstående til at problemet skulle komme derfra, han blir bare mer sur, han sier han vet nøyaktig hvordan det er, han sier min tidligere fastlege har konkludert med dette, noe som ikke er sant, dette gikk på informasjon min tidligere fastlege ikke hadde.

Denne legen er ikke Interessert i hva du har å si i det hele tatt, han er så avisende at han ikke engang er i stand til å forstå sammenhengen i det du prøver å forklare.

Jeg hadde ventet lenge på denne timen, det er ting jeg er veldig bekymret for jeg hadde å snakke om, men det var helt bortkastet. Jeg var sjokkert da jeg gikk fra legekontoret, jeg ble bedt om å gå... på et veldig uhøffelig vis, jeg var så sjokkert at jeg betalte for timen, noe jeg angrer på.

Det er ikke ofte jeg går til legen, og dette er første gangen jeg kommenterer her.