Uhyggelig opplevelse hos Dr Nerheim

Dette er en lege jeg ikke anbefaler til noen. I dag var jeg der for å sjekke et sår i nesen som endelig hadde grodd, han river tak i nesa med tangen (han er veldig rask og hardhent i alt han gjør) tittet inn i nesa, og der fant han en liten byll av noe slag og sa at vi måtte snitte opp inni nesen og ta prøver av det. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte komme tilbake 08.00 (hadde time 06.50) og at jeg måtte sitte der og vente til han hadde tid, og at det var 12 andre pasienter foran meg, når jeg forklarer på at jeg skal på jobb og ikke har den muligheten til å vente utover dagen, men kommer med masse andre forslag, blir jeg skjelt ut og kastet mot meg at jeg ikke kunne komme forran i køen og prioritere meg bare fordi det var vanskelig å finne time til meg (jeg hadde kommet med mangle muligheter her, men han vare bare vanskelig og vrang). Jeg ble skjelt ut uten grunn og når jeg da velger å gå fordi jeg blir skjelt ut med høy stemmebruk av han, roper han etter meg at jeg måtte betale for meg, flaks for meg at jeg hadde frikort. Denne legen skal jeg aldri tilbake til og anbefaler aldri han til noen. Værste legeopplevelsen noensinne. Også når man faktisk har fått en time hos han har jeg blitt sittende flere ganger i over 40 minutter og vente, fordi det er så mange pasienter der som han tydeligvis ber vente dagen lang.