Anbefales ikke

Barnet mitt hadde både stort overbitt og mellomrom mellom tennene. Det var planlagt to og halvt år behandlingsperiode, men etter et og halvt år ble tannreguleringen tatt av.
Mellomrom mellom tennene ble ikke behandlet og Anne Fjeld sa «her er det fortsatt mellomrom mellom tennene, men dere kan fikse det senere om dere vil». Seriøst!? Er det noen som vil ha mellomrom mellom tennene???? Skjønner ikke hvorfor vi ikke ble spurt om dette før tannreguleringen ble tatt av! Da sier vi at selvfølgelig vil vi fikse mellomrommet også, så la tannreguleringen være på!
Vi gikk til en annen tannlege som også var overrasket hvorfor behandlingen ikke ble gjennomført. Så fikk barnet mitt tannreguleringen igjen for et 1,5 års periode. Dette kostet oss mye penger (til sammen betalte vi dobbelt så mye som vi skulle).
Også var det problemet hele veien at brackets ble løs eller kommet av hele tida, så måtte limes på nesten annen hver uke. Først tenkte jeg at dette er pga barnet mitt gjør noe feil, men dette skjedd aldri med den nye tannreguleringen...
Vi er svært misfornøyde og mistet både mye tid og penger.