Svært dårlig opplevelse

Jeg har vært hos denne legen en gang, og ble svært overrasket over hvor stort spriket var mellom min erfaring og de fleste omtalene her. Legen hilste ikke på meg første gang jeg var der, så stort sett inn i skjermen hele timen, og var jevnt over lite imøtekommende.

Jeg ble avbrutt gang på gang og fikk aldri forklart ordentlig hva som var problemet. Han var umiddelbart skråsikker på en enkel diagnose (som viste seg å være feil, noe han ikke ga beskjed om før jeg ringte resepsjonen) og lot meg ikke engang fortelle ferdig om symptomene. Å ta feil er selvsagt greit, men jeg synes han burde ha lyttet og gjort en reell innsats for å komme til bunns i det. Legen misforstod også flere av tingene jeg sa, og lyttet ikke når jeg forsøkte å rette det opp.

Jeg opplevde også at legen var nedlatende og ba meg om å "ro ned my darling" flere ganger, når jeg satt helt rolig og forsøkte å fortelle om symptomer som plager meg og preger hverdagen min i stor grad. Da jeg forsøkte å forklare sa han til og med "ikke snakk så mye" en gang.

I tillegg er systemet for å kontakte legen elektronisk svært tungvindt, og får ofte ikke svar.

Alt i alt opplevde jeg ikke å bli hørt, sett eller tatt på alvor.