Er jeg hypokonder??

Hadde denne legen i 2-3 år. Fungerer fint når det gjelder helt enkle ting som f.eks. kul på foten. Men forrige sommer fikk jeg en noe mer komplisert problemstilling som krevde noe oppfølging. Jeg følte problemene mine blei bagatellisert og at jeg nærmest blei tolket som hypokonder da jeg var på legetime. Jeg byttet ikke fastlege da for jeg pleier ikke være så ofte hos fastlege så det var ikke så viktig for meg. Men for et par måneder siden måtte jeg dit igjen. Jeg spurte om jeg kunne få resept på en spesifikk medisin. Hun svarer at "ja da har jeg skrevet e-resept som du kan hente på apoteket". Helt tilfeldig så spør jeg hva hun har skrevet ut. Det viser seg at hun ikke har skrevet ut medisinen jeg ba om, men en helt annen medisin som vi ikke hadde snakket om. Det er i og for seg greit det, hvis hun mener den medisinen jeg ba om ikke er riktig medisin for meg, men dette bør hun opplyse om på legetimen. Det var ikke noe synonympreparat eller noe som likner en gang. Hun hadde skrevet ut en medisin som virker på en helt annen måte enn den jeg bad om. Slike ting bør hun opplyse om når man er på legetime slik at ikke pasientene oppdager det når de er på apoteket for å hente ut medisinen at de har fått noe de ikke har bedt om eller som har blitt snakket om.... Store problemer med kommunikasjon.