Ingen god lege

Jeg synes han fremstår som arrogant og lite interessert i å høre etter hva du faktisk sier. Jeg opplever at han har gjort seg opp en mening før jeg er ferdig med å prate, og at han ofte begrunner fysisk sykdom med psykiske problemer.

For all det - jeg aksepterer at hvordan man har det psykisk selvsagt virker inn på det fysiske, men jeg har ingen spesielle problemer og føler han prøver å konstruere noe for sin egen del.

Han bruker gjerne lang tid på deg, men det er først og fremst for å dykke ned i sine egne analyser, og jeg ser ikke noen effekt av det utenom at det kanskje kan forklare den lange ventetiden på venteværelset.

Jeg har også dårlig erfaring med øvrig personale. Jeg er blodgiver og har aldri hatt noe problem med verken å gi blod eller å ta blodprøver tidligere, men her har jeg opplevd at de måtte stikke både tre og fire ganger før de klarte å ta blodprøve.

Legg til at selve legekontoret ikke er av de mest moderne, og det er få grunner til å velge en fastlege her hvis man har mulighet til å reise andre steder.