Skal aldri tilbake igjen!

Jeg ble henvist av fastlegen min til Kjell Ove Elve for å ta ut min p-stav, og sette inn ny. Da jeg satt å venta, tenkte jeg på alle de dårlige vurderingene han hadde fått og gruet meg mer og mer. Plutselig kom han ut å sa navnet mitt med en trettende stemme. Da jeg kom inn så spurte han meg om jeg kunne kjenne hvor p-staven lå, å det kunne jeg. Han begynte å kjenne på armen å prøve å ta tak i endene til pstaven(på en måte kløyp), dette gjorde fryktelig vondt da han var hardhendt. Han sier tilslutt at han ikke kan kjenne den, jeg prøver igjen å vise han hvor den ligger (den ligger ganske langt ute). Han sier beklager å at han ikke kan gjøre dette, å at hadde det vært han som satte den inn for 3 år siden, hadde han nektet meg. Han kom med en del spydige kommenterer om vekten min, han anbefalte meg noe annet av prevensjon. Jeg har ingen ønsker om å ha noe annet en p-stav, av personlige årsaker. Han skrev ut en resept på p-piller, selv om jeg ikke kan ha det. Samtidig som han ville henvise meg til et annet sykehus som «muligens kan ta ut og sette inn ny». Han nevnte også at disse p-pillene var «farligere enn andre», og jeg forventet at en fagperson gjerne kunne fortelle meg hva som var farlig, men fikk beskjed om å Google det, selv om jeg fikk resept. Siden han var så dobbelmoralsk og forvirrende, ringte jeg sekretæren hans og hørte med henne om hva jeg skulle gjøre videre. Hun var også uhøflig i telefonen, og på en måte gjorde litt narr av meg. Jeg måtte fortsatt betale 375kr for at han skulle åpne kjeften sin, jeg blir rett og slett litt sint. Å på grunn av dette fikk jeg også høre at jeg hadde brukt opp "kvota" mi på prevensjon på å komme til denne timen. Skal aldri tilbake igjen! I tillegg til alt dette tok han av seg munnbindet (noe som en lege skal bruke når han har pasienter) fordi det begynte å digge på brillene hans.