Skuffet og føler meg lurt

Hadde usynlig tannregulering hos Szabolcs Szenyes. For det første likte jeg ikke markedsførings politikk til Eurodent i Bergen. De skriver på nettsiden at de har Invisalign for å lokke kunder. Når jeg spurte på e-post hvilke type Invisalign de har svarte avdelingsleder [navn fjernet av moderator] at de har Invisalign comprehensive, selv om de samarbeider med en annen firma som heter K Clear som lager regulerings program og produserer aligners for de. K Clear har ikke like god kvalitet på aligners og teknologier som Invisalign har. Etter noen dager i bruk kom det sprekker på aligners. Hensikten med reguleringen var å oppnå et kosmetisk fin smil. Jeg hadde fire fremste tenner som måtte bygges opp for at tennene skal se estetisk fin ut. Jeg informerte Szenyes om det og han sa at dette er mulig og han kan bygger op de etter skjeve er regulert. På slutten av reguleringen informerte han meg at han tok ikke hensyn til oppbygging av tenner og det er rett og slett ikke plass for å gjøre det. Han sa at jeg har ikke behov for å bygge opp tennene og at de ser nok fin ut. Jeg måtte fullføre reguleringen hos en annen tannklinikk som hadde Invisalign og bygget opp tennene slik at smilet ser estetisk fin ut. Til slutt brukte jeg dobbelt så mye tid og penger for å oppnå ønskelig resultat. Jeg kan si at jeg hadde dårlig opplevelse med Eurodent og føler meg lurt.