Tilsvar til vurdering

Vikaren er lite troverdig

Kom til legehuset kl 14.01 i romjulen for å levere noen prøver. På nettsidene stod det, og på telefon sa de, at det var åpent til kl 15.00. På døren hadde de imidlertid hengt opp 1 plakat om at de stengte kl 14.00 i romjulen. Jeg banket på, så 3 ulike personer på innsiden, både kontorpersonel, helsesykepleier og vikaren for Torger. Alle så meg, men snudde bare ryggen til. Jeg banket flere ganger, og de overdå meg fullstendig, jeg har aldri følt meg så oversett og verdiløs Jeg kom 1 minutt for seint, og de kunne ikke låse opp døra og spørre hva det gjaldt. Skal ikke helsepersonell være litt medmennesker og ha omsorg for andre? Her er det ikke spor. Dette var eneste fridagen min i romjulen, og den dagen jeg hadde mulighet til å levere prøvene. Pga stort snøfall, måtte jeg vente til brøytebilen hadde kommet, før jeg kunne kjøre. Jeg gråt i bilen på vei hjem. Har opplevd flere ganger en veldig avvisende tone fra kontorpersonell på telefonen. Torger er en fantastisk lege, og derfor har jeg holdt ut med resten i mange år. Men nå skifter jeg fastlege denne oppførselen synes jeg ikke er akseptabel.