Kunnskapsrik, men han oppleves veldig varierende i humøret.

Vi (et ektepar, det er bare jeg som kan skrive på pc) valgte denne legen p.g.a alle gode anmeldelser. Vi har opplevd både gode og mindre gode stunder hos han. Har vi to ting og spør om så får vi beskjed om å gå hjem og bestille oss ny time. Da har han også fortalt oss om hvor mange timer en fastlege må jobbe nå, og at de blir pålagt alt for mye arbeid. Vi skjønner at legen må gjøre ting vi ikke ser at han gjør, men samtidig trenger vi å få snakke uten å bli bedt om å ikke gjøre det for han skal skrive. Ingen av oss har fått lov å bestille dobbel time. Vi har da fått beskjed av kona som jobber der at det er det legen som skal bestemme. Vi opplever kontor damen som er der nå litt "vel kvass", hun vil helst ikke ha telefon henvendelser. Det står på nettsiden deres at de ønsker vi skal gjøre det meste via nettet. Da må vi betale for tjenesten som er gratis hvis vi får ta det gjennom telefon kontakt. Det som er veldig positivt er at det ikke er lang ventetid for å komme inn til tildelt time. Vi er to enkle sjeler som er takknemlig for å ha lege i nærheten av boplassen, men nå har det blitt så vanskelig for oss at vi må prøve å bytte lege.