UEMPATISK OG LITE EMPATI .

Dårlig på å lytte og har liten evne til å møte pasienter med empati og forståelse. Er frekk i dialogen og ufin. Ingen oppfølging i forhold til tidligere timer/ helseproblemer virker lite kunnskapsrik.
Min første time hos ny fastlege,hadde da med viktig informasjon om min helsetilstand i papirfom, som jeg også fortalte henne muntlig. Hun skulle bestille time hos en spesialist i forhold til min helsesituasjon,etter 3 måneder får jeg henvisning til dette ,møter opp og det da viser seg at er henvist feil,!! Hun har verken lest mine papirer ordentlig eller hørt på Hva jeg har fortalt.
2.time Forteller at jeg har fått korona, tar blodprøver,får ny time 5 dager senere,da mine prøvesvar skal foreligge.
3.time . Har ikke fått prøvesvar og får beskjed om å ringe Unilab etc.
I denne timen husker hun ikke at jeg har korona og spør om når jeg fikk dette,mulig ikke notert i min journal... Ingen finner mine prøvesvar. Har noen ekstra spørsmål i min time avtale og får da beskjed om at jeg må bestille ny time,fordi denne timen er over!!! Etter 17 dager etterlyser jeg på nytt,ingen svar.
Dagen etter får jeg en melding i fra henne om at noe mangler på vitaminer. Jeg tar kontakt for å få svar på resten av prøvene mine,får tilbakemelding om alt ok,2 timer senere får jeg en telefon om at jeg har fått kyssesyken!!!!
Denne fastlegen har ingen kontroll på det hun driver med.
ANBEFALES IKKE SOM FASTLEGE PÅ DET STERKESTE...HAR SØKT OM NY LEGE.