Vil ikke anbefale denne legen eller helsestasjonen.

Jeg har vært hos denne legen noen ganger i det siste og har ikke følt at hun har tatt meg og mine problemer på alvor. Opplevde at legen 'gikk i fra meg' etter å fått utlevert et prøvebeger, selv om jeg fremdeles hadde flere spørsmål igjen. Jeg har også hatt medisinske spørsmål til henne som jeg synes hun ikke har klart å svare godt nok på. Hun anbefalte medisin til meg som gav bieffekter hun på forhånd hadde sagt ikke skulle komme, da jeg tok dette opp med henne hadde hun få forslag til andre medikamenter. Endte med at jeg tok saken i egne hender og gjorde min egen research på nettet om hvilket medikament som best burde passe til min situasjon. Jeg foreslo dette til henne og hun skrev ut resept, og dette medikamentet har passet bra. Er bra at alt fikk en god løsning men det burde jo ikke være slik at man må gjøre legearbeidet for legen! Jeg synes ikke hun virker så veldig kompetent. Dette er bare min personlige mening etter å ha vært der noen få ganger, men jeg har hatt mye bedre, mer kompetente og mer imøtekommende leger tidligere. I tillegg er servicen jeg har fått fra helsestasjonen tidvis elendig. Administrasjonsansatte har vært frekke og lite høflige i telefonen.