Ble ikke tatt på alvor

Han gir inntrykk av å ha mye kunnskap, men det kjentes likevel som om det ble mye gjettverk i forhold til min skade. Det kjentes ikke som om jeg ble tatt på alvor. Det tok svært lang tid å finne ut av hva problemet var, og han virket uvillig til å sende meg videre til utredning eller spesialist. Dette selv om skaden gjorde at jeg var hemmet i dagliglivet. Det er fullt mulig at dette rett og slett var et resultat av at det var dårlig kjemi mellom oss, så dette er hovedårsaken til at jeg nå bytter fastlege.

Legekontoret er jeg ikke så veldig fornøyd med. Det tar lang tid å komme gjennom på telefon, og når man først har time må man som regel regne med minst en times ekstra venting - selv om det har hendt at jeg har ventet i over tre timer også. Det har også vært rot med prøvesvar som ingen fikk tilgang til fordi legen var på ferie, og da disse senere ble sendt i papirform så ble de rotet bort på legekontoret.

Det er litt tilfeldig om det er noen tilgjengelig i luken, og denne er også ikke det minste skjermet. Alt man snakker om er fullt hørbart for hele venterommet. Derimot er resepsjonistene alltid veldig blide og hyggelige!