Hyggelig, men ubrukelig.

Har hatt flere møter med legen, og alle har vært hyggelige. men desverre har han ikke evne til å høre på pasienten.

Første gang hevdet han at jeg ikke var syk. bare litt forkjølet. Før han så crp nivået som jeg måtte be om å få ta.
kom da inn som gravid med akutt bihulebetennelse med en crp som var så høy at jeg måtte til kontroll dagen etterpå.

Kom inn til Svangerskapskontroll (hadde bestilt hos min fastlege, men kontoret må har tullet med timene) Han klarte ikke å finne ut hvordan ungen lå, (fint i hodeleie det var SISTE KONTROLL) han målte, og kunne konstantere at jeg fikk en liten baby? målene mine var helt på gjennomsnittet. Jeg nevnte at jeg hadde litt sammentrekningen og lurte på om det var svake rier (2gangs fødende) hvorpå han fikk helt noia og sendte meg avgårde til sjekk på sykehuset! jeg fikk ikke lov å kjøre bil engang, og ble sendt med Taxi noe jeg gav beskjed om at var helt unødvendig. Sykehuset var like uforstående som meg til at jeg ble sendt opp.

Sist kom jeg inn og klaget på kløe og tørre øyelokk, da fikk jeg beskjed om å bruke fuktighetskrem. hadde også en baby med meg som har slitt med øyebetennelse over lang tid, og han var VELDIG motvillig til å gi meg medisin. selv om jeg forklarte at jeg hadde brukt både morsmelk og saltvann for å prøve å få bukt med det selv. Han hører helt tydelig ikke etter, og er arrogant og har i forkant bestemt seg for hva som er det riktige å gjøre, før han i det heletatt har fått sykdomshistorie. Nå sitter jeg med eksem rundt begge øynene, og får ikke time på kontoret hos andre en Alireza, så nå bytter jeg fastlege til et annet kontor!