Skulle ønske

Jeg er ny i byen og fikk anbefaling om å bruke han som lege. MEN når jeg prøvd å få time møte jeg på de som jobbe i resepsjonen!

Jeg e syk nå og er veldig sliten, men for å få time måtte jeg førs komme innom med breve jeg fikk i posten fra fastlegeordningen for å registrere meg og etter det måtte jeg ringe på morgen kl 8:15 for å kanskje få time utover dagen. Det var veldig slitsom at dere ikke har et bedre system, når man kontakter lege er det som at man er syk og vil ha hjelp. Det andre legekontorer jeg har vært på har får registrering automatisk etter at man har flytta over på nette og i starten av neste månde var jeg velkommer t å bruke legen jeg bytta til.

Jeg tok meg sammen leita etter breve som sikkert blidt mistent under flytting. Så jeg fant bekreftelsen på nett siden til NAV om bytte og ringte legesentret igjen for å spørre om jeg kunne sende mail til de meg bekreftelsen for å slippe å reise bortover nå som jeg var syk. Svare var nei, det går ikke ant å sende mail til de. Så jeg manna meg opp og dro bortover. I 4. egt møte jeg et låst dør der det var skilta Legesenter. Prøvde å ringe 14:03 men de stengte telefon. Banket på og en posient i gangen åpna døra for meg. I resensjon var det to damer som snakket i mobil tlf noe som ikke så ut til å være jobbsamtaler. Jeg dro der fra og på vei til akutten ringte til fastlegeordning og bytta legesenter.

Beklager min skuffende tilbake melding, jeg ville bare ha en legetime til han.