Ennå ikke fått bestilt time...

Har hatt denne fastlegen i 6 mnd, men ikke hatt behov for ham før nå i november. Ringte en onsdag tidlig om morgenen, ingen svarte på tlf. da jeg prøvde å bestille time, måtte legge igjen navn og tlf.nr så skulle de ringe opp igjen.. 3 uker senere har de ennå ikke ringt tilbake. Endte i stedet opp med å måtte dra på legevakten den kvelden med min 17 mnd gamle sønn(som forøvrig måtte på penicilin-kur). Nå 3 uker senere ble han syk igjen, og prøvde på nytt å ringe en onsdag, denne gang kl.10. Kom til tlf.svareren som sist gang, men fikk i tillegg beskjed om at legekontoret er stengt onsdager etter kl.11 og hele fredag. Da er det ikke rart man ikke kan ta i mot timebestillinger..Endte opp med å ringe et annet legekontor og litt desperat spørre om de kunne være så snille å ta oss imot for en rask sjekk av CPR-verdiene til sønnen min. Dette var ikke noe problem, de hadde vært borte i det samme problemet tidligere med nevnte lege. Så nå har jeg byttet fastlege før jeg i det hele tatt fikk møtt den gamle.