Miksede følelser til denne legen

Hadde en veldig uheldig opplevelse med denne legen. Han har vært min fastlege siden 2001 (måtte bytte nå i 2013 pga flytting).

Jeg fikk munnsår, det var der det hele startet. Jeg så ikke ut til slutt, det spredde seg til øynene og jeg hadde sår over HELE munnen, kunne ikke snakke, spise, drikke av glass etc. Alt gikk igjennom sugerør. Jeg ble satt på kur etter kur uten at noe virket. Til slutt ba vi om at jeg måtte bli sendt på sykehus for en sjekk.. Vi fikk høre på samtalen han hadde med sykehuset.. Utsagt som " hun ser ut som en kjøttkake " og " moren er nærmest hysterisk her hun sitter " ble brukt. Ikke veldig profesjonelt. Da vi ankom sykehuset ble jeg lagt rett på isolat og fikk beskjed om at jeg skulle vært der for lenge siden. Jeg hadde fått gule stafylokokker.

Etter det fikk vi gitt beskjed om at sånt tolereres ikke. Han ble som en ny lege. Lyttet alltid da jeg kom, hørte på hva jeg hadde å si. Var hyggelig og omgjengelig, noe som er bra for meg som er litt "redd" for leger. Tar seg tid til deg som pasient.

Opplever stadig kø på venterommet. Damene bak skranken er alltid hyggelige. Kan ta litt tid å komme igjennom på telefonen.