Sjokkrende opplevelse

Vi var nye på et sted for fikk tildels fastlege. Jeg var hos han en gang dengang han praktiserte på Siggerud, og fikk akkurat som de andre en negative opplevelse. Dårlig tid, uinteressert, på sett og vis "ekkel" uten at jeg helt klarer å sette fingrene på akkurat hva. Men ubehagelig lege i alle fall.
Og en gang jeg var så vondt og låsning i nakken at jeg ikke kunne kjøre bil, samt at jeg ikke hadde råd til taxi de nesten nesten fire milene frem og tilbake, lo han av meg i telefonen da jeg fortalte det. Han lo og sa at "da er jeg ikke mye syk hvis jeg ikke klarer å komme meg til han".
En slik oppførsel finner jeg meg ikke i, og sa det at jeg ikke ønsket å ha en lege som hån-ler av pasientene sine.
Dermed var han en saga blott for vår del.
Til gjengjeld var et faslege skifte det beste som kunne skje oss. Vi fikk i stedet en svært oppegående og interessert lege som tok oss på alvor å har vært til fabelaktig hjelp hver gang vi har trengt en legge. Så takket være hans ufine oppførsel og lite forståelse, fikk vi en lege vi elsker over alt på jord. Jeg vil aldri aldri tilbake til Imer.
Er du ikke fornøyd, så kan det lønne seg å bytte. Vi angrer ikke på bytte av lege!