Flott menneske og lege som drukner i rot

Har hatt Erling Åserud som fastlege tidligere og selvom jeg tildels var svært fornøyd med ham for den menneskelige biten; med det at han var en varm, empatisk person som virkelig bryr seg om mennesker, så jeg meg etterhvert nødt til å bytte lege da det var svært mye rot rundt timene og elendig oppfølging. Jeg satt på det meste i EN OG EN HALV time og ventet på å komme til (burde ha gått da, men det var viktig) enda jeg hadde bestilt time i god tid i forveien. Det skal da sies at han ikke ville ta betalt for timen, noe jeg setter pris på - slik burde det nemlig være når man må vente lengre enn en halvtime (som var tiden han virket til å sitte som grense for om han tok betalt for timen eller ikke), og jeg opplevde to ganger å slippe å betale grunnet venting på 1.5 time ene gangen og 45min andre gangen.

Det var også svært dårlig med å henvise når det trengtes - det stod ikke på viljen, men det ble glemt igjen og igjen, så det var medvirkende til at jeg ikke kunne stole på ham som legen min og derfor gir jeg lav karakter. Men som et medmenneske i legefrakk har han alltid vært usedvanlig varm og virker til å virkelig bry seg.