Tastelege, dårlig hørsel?

Har hatt han en stund nå, veldig vanskelig å få kontakt. Ikke mulig å få telefonkontakt, har prøvd å bestille telefontime flere ganger uten hell. Likevel svarer han ofte på pasientsamtaler når jeg er der!? Hører ikke etter, sitter for det meste å trykker på tastaturet å svarer/responderer dårlig på spørsmål. Føler han ikke tar hva man sier alvorlig, å har gitt opp å ta opp enkelte problemer med han. Har ofte lurt på om han har mange pasienter som er hypokondere eller noe slikt siden han oppfører seg slik. vanskelig å forholde seg til en lege som man hele tiden føler ikke tror på hva du sier å gir inntrykk av å mene man overdriver eller lyver på seg problemer/symptomer. Har gitt opp å bruke han til annet enn å skrive ut reseptene som er foreskrevet av spesialistene. Når jeg er hos han går det meste av tiden til å vente på at han skal lese journalen å skrive inn en unøyaktig beskrivelse av hvorfor jeg er der nå. På reseptene/medisinlappene står det ofte feil dosering og årsak til bruk, hvorfor vet jeg ikke da jeg har brukt de samme i mange år nå. Var veldig fornøyd men min forrige fastlege men dessverre flyttet hun slik at jeg måtte finne ny lege. Skulle gjerne vist om noen bedre leger men har ikke orket å bytte ennå. Må jo gå gjennom alt på nytt med en ny lege, som kanskje viser seg å være likedan eller verre.