STYR UNNA

Denne legen kan jeg ikke på noen måte anbefale til andre. Dersom elendig behandling av pasienter hadde vært grunnlag for å bli fratatt lisensen, ville han ha mistet den for lenge siden.

Dr. Bugge Aase er en arrogant lege som ikke hører på deg og bare kjører over deg med uriktige fakta i forhold til det du nettopp har sittet og fortalt om. Legen ser deg ikke i øynene når du snakker til han, men sitter gjerne og gjør helt andre ting. Han skriver ikke ned hva du faktisk sitter og sier, men heller hva han synser og mener om situasjonen. Selv da er det bare én til to setninger og ikke noe som gir han grunnleggende informasjon til neste gang. Da må man sitte og fortelle alt på nytt.

Selv om hans faglige kunnskap er bredt, er han ikke flink til å finne ut hvorfor problemene oppstår. Flere ganger har jeg blitt avbrutt av at han vil avslutte legetimen bare ved å gi meg sykemelding eller resept. Han viser liten interesse for pasienten generelt, og det virker som om han bare vil ha dem ut av kontoret sitt snarest. Til tross for dette, tar det minst en halvtime å vente i venterommet før han kaller deg inn.

Anbefales ikke under noen omstendigheter til noen. Styr unna.