Tilsvar til vurdering

Fastlege-tilbakemelding

Kjenner fastlegen meget godt, etter mange år som pasient. Underlig at jeg først nå vet at det er elektronisk tilknytning til kontoret.
Derfor tar jeg meg litt tid å besvare spørsmål, som jeg uten problemer ville kunne si uten elektronisk besvarelse.
Mitt spørsmål er rett og slett hvor mye dere tar hensyn til og om det i det hele tatt vil bli forandringer.
Jeg finner det vanskelig å svare hvor fornøyd jeg er med legen, som har kontortid mandag og fredag. Grunnet lengre ekspedisjoner, kan være bort fra kontoret i flere måneder av gangen. Har ansatte som behersker den norske språk særdeles dårlig og enkelte ansatte, som heller burde lært seg alminnelig dannelse, før de i det hele tatt kom i kontakt med pasienter, som nok er noe skjørere enn meg. Legen kjenner meng svært godt og min helse. Det vil aldri være mulig for meg å finne en erstatning. Derfor må man ta det som kommer "attåt", som ikke bare er av det gode.