ingen lege for personer under 30

Dette er en god lege, ingen tvil om det.
Ikke noe lege for noen under 30 år da han ikke tar "ungdommer" seriøst.

Har du f.eks hatt en operasjon og trenger utvidet sykemelding fordi man enda ikke har blitt oppegående nok til å jobbe igjen, så svarer han bare " jeg er ingen sykemeldings-lege"

Foreldrene mine har begge to Nilsen som fastlege og er meget fornøyd.

Jeg byttet på grunn av at han ikke tar folk på 22 år seriøst.
Har faktisk to gode eksempler, begge mine foreldre har nylig operert (forskjellige årsaker) de ble nesten påtvunget ekstra sykemelding.
også sier han til meg at han ikke ville sykemelde meg (etter en brusktransplantsjon i kneet) at det ikke var nødvendig, jeg kunne nesten ikke gå med krykker engang

Legekontoret har også misforstått grovt hva en legeavtale er, da de alltid ligger ca. 15 min forsinket hver eneste gang. jeg besøker legen ca én gang i måned og det var like kjedelig hver gang, for man kommer jo alltid litt før tiden,men når du i tillegg må vente et kvarter ekstra så blir man fort lei.

Er man også en som meg, som er avhengig av å kunne fornye resepter, så tar de seg 40,- kr betalt for dette(i 2013 hvertfall). I tillegg til at det tar litt tid før man får denne (selvom det er e-resept)

Veldig flink og kompetent lege, ikke redd for å henvise til spesialist. "heller føre var" i tankene.
Eneste dumme for meg som sagt at han ikke tar 22-åringer veldig seriøst