Bra om du har en "friskt og normalt" sykdomsbilde!

Grei lege om du sjeldent er syk og ikke har noen kroniske sykdommer. Veldig flink med "standard" sykdomstilfeller som lett oppdages ved blodprøver eller ved en rask undersøkelse. Kjempe flink og rask til å henvise videre til gynekolog for eksempel. Han er veldig tilgjengelig og man får ofte komme inn før til timene hos han. Sjekker alltid at blodtrykk og andre rutineting er iorden uansett hva du kommer for!

Har du kroniske plager eller en kronisk sykdom kan det fort bli litt mer vrient. Her sjekker har igjen alt av blod og rutineting og ber deg bestille ny time om 2-4 uker. Når du kommer til time for oppfølgning er han veldig overrasket for å se deg igjen og har glemt hvorfor du kom i utgangspunktet og er kjempe overrasket over at du fortsatt har de samme plagene da alle prøvene var fine. Finner han ikke noen konkrete svar har han en tendens til å gi opp og ikke komme med noe nytt.

Denne legen er faktisk til å anbefale om du har et normalt sykdomsbilde slik de fleste har(halsbetennelse, ørebetennelse, benbrudd osv). Er du kronisk syk, styr unna!.

Jeg er faktisk veldig fornøyd med denne legen, men da jeg har en kronisk sykdom er han ikke for meg.