Kjell skare er en lite hyggelig fastlege

Jeg byttet fastlege til Kjell Skare, desverre uvitende om hans holdning til pasientene sine.

Helt fra begynnelsen av var Kjell en utrolig lite hjelpsom og imøtekommende når det gjaldt overføring av resepter på medikamenter som jeg er avhengig av og har gått på i 1.5 år.

Han brydde seg mest om "å ha sitt på det rene" og krevde alt av dokumentasjon som finnes mellom himmel og jord uten å løfte en finger for å hjelpe meg å finne dette eller undersøke det selv.

Det endte opp med at jeg gikk tom for medikamentet og måtte klare meg en uke uten, frem til en annen lege kunne skrive ut en fornyelse av reseptet. Etter en måned med papirjag og pendling fikk jeg resept av Kjell Skare.

Jeg er ikke ofte hos fastlegen min og er nesten aldri syk ellers, så det er viktig at legen min tar meg seriøst når behovet for en lege er der. Kjell er ikke mannen som kan yte denne seriøsiteten ovenfor sine pasienter.

vurderer du å kjøpe hund er det ikke vits å spørre kjell om en allergitest og beskjeden du får er "det er ikke noe vits siden du ikke har hatt noen plager". Jeg har aldri vært i nærheten av en hund mer enn en halvtime om gangen og aldri hatt verken hund eller katt selv eller i familien.

Det eneste som er bra med denne legen er at han får små problemer og spørsmål fort gjennomgått.

Jeg ville ikke anbefalt denne legen til noen.