En god blanding av positivt og negativt.

Jeg har hatt ham som lege i noen år nå og jeg føler ikke at jeg alltid blir tatt på alvor. Føler at han er en smule forutinntatt, kan lett bli hissig hvis du motsier ham, nesten en smule arrogant. Han er imøtekommende på visse områder, men totalt uinteressert i andre tilfeller.
Nei, jeg anbefaler absolutt ikke denne legen for de som virkelig trenger en legehjelp pga.hjertelidelser, muskellidelser, mage- og tarmlidelser. Og spesielt ikke hvis du lider av angst av noe slag, for man kan få en sterk følelse av at hans motto er at angst er årsaken til alle symptomer du måtte ha å slite med, særlig hvis de få prøvene som blir tatt er bra. Innbilte smerter med andre ord. Han lytter, men lytter likevel ikke. Han sender deg til spesialister, men samtidig er ikke rapportene hans gode nok. Han er hyggelig, men samtidig nesten nedlatende. Han er sikkert en bra lege for mange andre, men jeg personlig skulle ønske han tok meg mer på alvor. Man kan ofte føle en passiv imøtekommenhet, og noen ganger går man derifra omgitt av en negativ atmosfære, som om man har blitt uvenner et sted på veien uten å forstå hvorfor det endte slik, som om han tar det personlig eller som dårlig kritikk at man ikke aksepterer svarene hans. Dette er min personlige oppfatning av min egen situasjon med denne legen. Jeg kommer til å bytte lege så fort det blir en lege ledig med gode referanser.