Skuffende!

Arrogant og utilgjengelig. Fikk beskjed ved første møte at han anså seg selv for å være verdens beste lege. Vel, jeg er uenig. Fikk ingen hjelp når jeg trengte det. Glemte meg på venterommet ved første møte, ventet i 2 timer for så å få beskjed om at han var gått for dagen. Bestilte ny time, ventet i nye 2 timer for så å igjen få beskjed om at han ikke var på kontoret. Ble henvist til en annen lege som ikke viste noen interesse for mine helseproblemer, men som heller ville gi meg en nedlatende salve om medisinen jeg brukte. Jeg ønsket jo time hos lege nettopp for å få faglige innspill på helseproblemer slik at jeg kan slutte med medisin. Ved tredje forsøk på samtale med Dr. Røde fikk jeg beskjed om at han skulle ringe meg ila. dagen. Ventet i 3 dager uten å høre noenting før jeg tok kontakt med legekontoret igjen og fikk da beskjed om at de ikke kunne hjelpe. Tok da kontakt med Dr. Røde privat slik han hadde gitt tydelig beskjed om at jeg gjerne måtte gjøre. Endte da opp med å motta sure tekstmldr. og ingen interesse av å hjelpe. Har nå byttet fastlege.