Sitter igjen med klump i mangen hver gang..

Svein Sandblost er litt vanskelig å forholde seg til!

Det første han sier når du kommer inn er at han har dårlig tid, så vi må ta det litt kjappt!

Jeg føler egentlig aldri at han har hjulpet meg med noe annet enn å gi meg klump i magen, og en følelse av å bli enda mer forvirret og frustrert enn jeg var før jeg gikk inn.

Som en rask løsning har han tilbudt at jeg kan ta en blodprøve eller skrevet opp et ord som jeg kan google på egenhånd.

Når jeg har spurt om henvisning til spesialist, har han sagt at nei det er ikke nødvendig, alt du skal kan vi gjøre her, for jeg er da ingen tulledoktor..

Jeg er av den typen som sjelden er syk og egentlig aldri går til legen. Derfor har jeg ikke byttet fastlege selv om jeg har vært misfornøyd helt fra start i 2009....

Sist jeg var hos legen ble jeg sendt på gangen 3 ganger fordi han fikk telefoner som gjalt andre pasienter. Selv om jeg synes det er utrolig teit å sende paienten sin ut på gangen midt i en samtale, så skal han ha at han da i hvertfall holder på taushetsplikten.

Det føles kjipt at alt jeg sier som regel bare blir feid vekk på en frekk måte..

I dag byttet jeg lege..