Skulle vært bedre forhold til nav og oppfølgning

Har hatt Rønsen som lege i over to år. Det startet bra, han henviste med en gang videre til spesialist, fysio og røntgen. Følte han tok meg på alvor. Legeassistenten er meget hyggelig og imøtekommende.

Kaos i papirene, han skylder på at alle andre ikke gjør jobben sin. Måtte ringe Aleris flere ganger for å få tilsendt papirene på nytt, fordi han ikke fant de. Etter et år med sykemelding skulle jeg søke på aap. Han sendte inn feil skjema, og han skrev ikke diagnose, noe som førte til at søknaden ble avvist. Han sier at nav ikke gjør jobben sin, og at nesten alle søknadene han sender inn til aap blir avvist. Nav sier at det er i svært få tilfeller søknaden blir avvist.
Han henviser hit og dit, men gjør ikke noe mer med det, skulle vært bedre oppfølgning. Det er ikke spørsmål om hva som kan gjøres for å bli frisk, det er spørsmål om hvor mye jeg kan jobbe.

Spurte om han hadde tips til psykisk helse, da svarer han nei. En gang sa han jeg skulle søke hjelp i kirken. Jeg opplever at han ikke ser hele personen, bare en problemstilling om gangen. Kommer jeg med 3 problemer, må jeg bestille en ny time for hvert problem.

Rotete kontor, papir som flyter over, glemsk men snill legeass., dårlig oppfølgning. Jeg bytter lege!