Store problemer med tilgjengelighet og service!

Når det kommer til tilgjengelighet,så har dette legekontoret åpenbare problemer. Jeg har opplevd at legekontoret plutselig har holdt stengt eller de har stengt telefonen. Jeg har også opplevd at legekontoret er uten lege eller at legen som er der ikke hjelper den andre legens pasienter når det er fravær. Man kan rett og slett ikke stole på at en får hjelp når man trenger det og at viktige beskjeder når frem.Jeg fikk ikke hjelpen jeg trengte når legen min var syk, når jeg trengte det som mest og måtte derfor oppsøke privatlege istedet. Problemet (sykemeldingen) kunne lett ha blitt ordnet av den andre legen på kontoret. Det er synd legekontoret ikke gjør noe med situasjonen, og jeg forstår ikke at et seriøst legekontor kan drive på denne måten. Det er synd, for det drar ned inntrykket, om legen i seg selv har jeg ikke noe negativt å si. Dr. Waaler er i seg selv en flink og hyggelig lege.

Når jeg har fått kontakt med legekontoret, har jeg mange ganger opplevd store problemer med servicen i resepsjonen. Kan ikke si at de er hverken spesielt imøtekommende eller serviceinnstillte, og jeg har flere ganger blitt møtt med både frekke og uprofesjonelle svar. Har bla. opplevd at vedkommende har lagt på røret midt i en samtale…. Slik oppførsel er uhørt av et legekontor!