Liv er en lege jeg ikke har vært fornøyd med

Liv har vært min fastlege gjennom hele barndommen og nå i voksen alder og jeg må si at både som barn og voksen har jeg aldri følt at jeg har fått den type behandling jeg ønsker når jeg går til min fastlege. Som barn hadde jeg masse plager med sykdom og det eneste Liv har kunne hjulpet med alle disse tilfellene er den jobben assistenten gjør ved å ta en blodprøve. Deretter har det alltid vært henvendelse videre til spesialister. Jeg har vært nødt til å bruke andre fastleger og spesialister etter en time hos Liv fordi hun bare ikke har klart og funnet ut av det som virkelig har plaget meg da jeg har opplevd at andre fastleger har klart og se sykdommen i et større bildet, og funnet ut hva som har vært galt og kurert meg slik at jeg har blitt frisk igjen. Dette er noe jeg aldri har fått erfare hos liv. Selvom en lege først og fremst skal kunne hjelpe deg med sykdoms plager, har jeg heller aldri funnet Liv særlig sympatisk eller imøtekommende, og som barn gjorde dette meg både frustrert og trist. Etter og ha brukt andre leger i mange år og kun godt til Liv i nødstilfeller skal jeg endelig ta skrittet til å bytte fastlege.