dårlig

For noen måneder siden gikk jeg å gjøre min kontroll Jeg følte meg skikkelig dårlig magesmerter hadde gjort en avtale for en tirsdag, men det gjorde vondt for mye så jeg gikk på torsdag i forrige uke ... på kontoret vente en time å bli sjekket av legen hun tok meg blodprøve etc .. snakket litt med å forklare at ikke ville kommer på tirsdag fordi jeg blir kjekket denne dagen ,sa hun slette tid tirsdag planlagt, betalte i banken terminal med dem. jeg gikk hjem og jeg dro på ferie med familien min. etter en måned tilbake fant jeg i posten regninger med Inkasso jeg lurte på hvorfor, jeg gikk umiddelbart til klinikken for å snakke med legen som nektet å motta ikke meg Sekretær gjort alt mulig for å få meg i kontakt med men hun til å vise kvittering at jeg har betalt min konsultasjon, men legen nektet å lytte og måtte betale jeg summen på kr 699 på den tirsdag, som hun måtte avbryte og hun har ikke gjort
selskapet fortalte meg at jeg ble enige om at han hadde betalt på dagen torsdag, men legen nektet å ringe selskapet og fjern den tirsdag.
til meg leger er Guds engler fordi de kan helbrede og forbedre smerte, men dette er det verste ENGLER jeg kjente