Dr. Glemsk

Byttet til Laila fordi det ble lang reisevei til min gamle gode lege, dette angret jeg senere bittert på.

Ved første møte, ville hun ikke hilse, fordi hun var redd bakterier. Ok, greit nok. ( Jeg var frisk som en fisk da jeg bestilte denne timen )

Etter legetimen ble jeg henvist til venterommet, for å vente på blodprøver. Etter 1 time gikk jeg til skranken for å spørre om det snart var min tur til å ta prøver, fikk da beskjed om at laboratoriet hadde vært stengt i 2 timer, og at jeg kunne dra hjem.
Dette burde da Laila vite?

Ved samme time fikk jeg beskjed om å gå ned i vekt, fordi jeg var tjukk. Jeg var allerede da i en slankeprosess, og tenkte senere at det hadde vært hyggelig om hun "pakket det ut" på en litt annen måte.

Det føles ut som Laila har svært liten forstålelse for andre mennesker følelser. Hun vil også bli fortest mulig med timen, og tar dermed lite hensyn til pasientes behov.

Jeg byttet til min gamle lege etter bare 1 mnd, og da fikk jeg nesten ikke ut journalen min, for den hadde jeg tydeligvis ikke brukt for.