Styr unna om mulig

Da jeg flyttet til Bjerke, valgte jeg Pedersen i god tro etter å ha lest daværende anmeldelser. Dessverre var min erfaring noe helt annet. Første jeg blir møtt av er en sur gubbe med holdningsproblemer. Selv på en god dag ville jeg blitt i dårlig humør av nærværet hans.

Tar seg dårlig tid, fremstår som en autoritær bedreviter med lite fornuftige konklusjoner. To saker på en gang kan du bare glemme.

Ikke flink til å skrive henvisninger videre i mitt tilfelle, til tross for dokumentasjon og sykdomsbilde. Jeg har konstant smerter, og har hatt det i mange år nå. For en henvisning må jeg prøve mer(!), så han skrev ut ulike piller, blant annet sovepiller. Jeg har hode-, nakke og ryggproblemer, med en diagnose som det er lite info og hjelp mot.. nettopp derfor trenger jeg en spesialist, ikke sure Pedersen sin tullekur med sovepiller. Ufattelig trist og tragisk hvordan folk med seriøse problemer som går utover hele livskvaliteten blir tatt i mot.

Han kan sikkert fungere som en grei lege dersom du er frisk, eh.. Har ikke noe bra å si faktisk, foruten at de som jobber i skranken er hyggelige.