Jeg bedømmer ikke hans faglig kunnskap. Men hans norsk, kommunikasjon, oppførsel og atferd er ELENDIG.

Jeg var hos min fastlege xxxxxxxx den 23. juni pgv tørrhoste som startet ca 1. juli. Fikk hostesaft fra xxx. Xxx rådet meg til å besøke xxx igjen hvis jeg ikke ble frisk etter 2 uke.
Hostesaften virket ikke på meg og jeg hoster mye mer enn før nå og derfor bestilte jeg en ny time i dag tidlig. Fikk vite at Min fastlege er på ferie og jeg må velge en annen lege. Siden det haster, så sa jeg JA og i tillegg tror jeg at jeg har fått betegnelse på min vestre hofte. Jeg har en jobb som krever mye going og det smerter veldig de siste 4 dagene. Det sa jeg ifra når jeg bestilt time i dag tidlig.

Ca kl 10:35 tok Thang imot meg og han spurte meg hvorfor jeg oppsøkte lege??
Så fortalte jeg ham hvorfor og han stilte noe spørsmål som jeg ikke forstår helt godt.
Når han skulle lytte hvordan jeg puster, så dro han min T short uten å spørre.
Konklusjonen hans er at det ikke er noe feil og det kan godt hende at jeg kan hoste slik 4 uke til sa ham. Men han ville gi meg sterk hostesaft for det.

Det var ferdig. Så spurte jeg ham om jeg har smerter på min vestre hofte. Det kan jeg ikke gjøre noe med det og du må bestille time hos din fastlege, sa han.

Det er greit nok. Men jeg har en jobb som krever mye fysisk arbeid og det gjør so vondt når jeg beveger meg. Han ville rett slett ikke høre engang hvor vondt jeg har det. Så hev han meg ut av hans kontor uten å si noe mer.

Jeg fikk litt små sjokk og ble satt ut. Da gikk jeg til resepsjonsdamen og fortalte henne om hva som skjedde. Hun var veldig lydhør og synes at det var trist. Da fikk jeg mail adressen din.

Jeg ligger i sengen nå med smerter på min vestre hofte og hoster fortsatt. Føler meg hjelpeløs. Må dra på jobb i morgen tidlig. HJELP!!!!!

Thang er ikke min fastlege og jeg er glad for det. Men tanken på hans pasienter, hvordan de har det når de har time hos ham??

Håper at du kan gjøre noe med det slik at Norge har en bedre lege i fremtiden.