Virker ikke interessert

Har hatt Dr. P Moon som min fastlege i noen år nå. Siste gangene jeg har vært i kontakt med legesenteret har han av en eller annen grunn ikke vært tilgjengelig, så fikk treffe andre leger istedet. Heldigvis.
Jeg er dessverre ikke særlig imponert av Dr. Moon sitt arbeid da han svært sjelden tar det jeg sier om mine problem alvorlig og snakker veldig nedlatende til meg generelt. Han er veldig dårlig på å følge opp- jeg må alltid ringe for å få mine resultat. Jeg gidder ikke å be han skrive henvendelser til spesialister lenger, det ender kun opp med unødvendige kveruleringer; enten at man ikke får skrivet ut en "fornyet" henvendelse til en spesialist som man allerede går til (siden mange år) for et problem som er fullt synlig men som han ikke har gjennomført prøver på selv, eller at man trenger en ny for et nytt problem fordi han ikke allerede samarbeider med akkurat den legen/klinikken.
Ikke den verste legen jeg har møtt, men ille nok for at jeg ikke gidder å ha han som fastlege lenger når det finnes andre som er bedre i tusental.