Bra lege - forferdelig "back office"

Så vidt jeg husker er både Bjørnnes og Borna flinke og hyggelige leger. Med det mener jeg at jeg har gitt opp å få time hos dem, så det begynner å bli en stund siden jeg var der.

Det er helt hårreisende provoserende at det ikke er mulig å betjene telefonen innenfor vanlig kontortid, samme når jeg ringer så er det enten automatisk beskjed om at telefonen er stengt, eller så er det laaang kø hvor tjenesten til slutt automatisk legger på (!!)

Det er også helt utilgivelig at det ikke oppgis en epostadresse hvor de tar i mot henvendelser.
Selvbetjeningsløsningen er sikkert veldig bra - hadde jeg bare hatt tilgang på den. Det er ikke mulig å opprette bruker uten at telefonnummeret ditt er registrert, noe resepsjonisten tydeligvis ikke har tatt seg bryet med. Det betyr at enn så lenge jeg ikke får tak i dem, så får jeg heller ikke tilgang på selvbetjeningsløsningen.

Jeg ga opp dette legekontoret i går og byttet til en fastlege der jeg jobber. Bjørnnes og Borna burde da hintet etter å ha lest dette kommentarfeltet, og investere i en resepsjonist eller en løsning som gjør at det er mulig å ha kontakt med legekontoret sitt. Dette er verre enn NAV.